Als je, op eender welk moment, ondersteuning nodig hebt, mag je ons daar uiteraard altijd voor bellen of mailen.

Om je scherm over te nemen, maken we gebruik van AnyDesk.

Dit is een software van derden. Je vindt hem via de 'Assistent' in de software, via onze website, onze handleiding of deze link: https://anydesk.com/nl/downloads



Na het installeren vind je je AnyDesk-adres.
Het bestaat uit 9 cijfers. Dit is het getal dat je aan ons doorgeeft.



Als wij dat getal ingetikt hebben, zie je



Je klikt op 'Accepteren' om de verbinding tot stand te brengen.


Mocht je problemen ondervinden, dan heeft dat meer dan waarschijnlijk met de instellingen van je firewall te maken.
Die problemen zijn dan te herkennen aan de '0' die in de plaats van het 'AnyDesk-adres' te zien is.



Om dit probleem op te lossen, voeg je 'AnyDesk' toe aan de 'Whitelist' van je firewall.

Meer info vind je op de site van AnyDesk: https://support.anydesk.com/Firewall




Op de MAC bestaat ook de kans dat je nog extra toestemming moet geven.



Je wordt dan waarschijnlijk direct naar je instellingen doorverwezen. Zo niet, open je instellingen zelf



Ga naar Security&Privacy. Ontgrendel je venster, selecteer 'Accessability' en zet 'AnyDesk' aan.