AnyDesk

ANYDESK

Sinds een aantal maanden zijn we overgeschakeld naar AnyDesk om je scherm over te nemen.
Je kan hem donwloaden, installeren en bereiken via de software, websie en de handleiding

In de meeste gevallen gaat dat vrij goed maar uitzonderlijk wil een te sterke beveiliging roet in het eten gooien.


Hier willen we daar een paar antwoorden (van AnyDesk) voor weergeven

Als je onder 'Deze werkplek' een '0' ziet staan i.p.v. een 9 cijferige code, betekent dat dat je computer niet met de AnyDesk servers kan verbinden.
Dat wordt trouwens ook zo aangegeven met de gele balk, bovenaan in het scherm.

Dan moet je de instellingen van je firewall aanpassen.


Daar kunnen we verder niet bij helpen. Dit moet je zelf aanpakken.


De firewall instellingen:

https://support.anydesk.com/Firewall



Deze website maakt gebruik van cookies. Door te klikken op "Accepteren" gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.

Lees meer
Accepteren